پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183646
بازهم يارانه بگيرها حذف ميشوند؟
تاریخ انتشار : 1394/08/26 15:31:27
نمایش : 1913
يارانه نقدي آبان ماه امشب (سه شنبه) ساعت 24:00 به حساب سرپرستان خانوار واريز و قابل برداشت خواهد بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، «پنجاه و هفتمين» مرحله يارانه نقدي مربوط به آبان ماه سال جاري همانند ماه هاي گذشته به ازاي هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان ساعت ۲۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۴.۰۸.۲۶ با ۵ روز تاخير به حساب سرپرستان خانوار واريز و قابل برداشت خواهد شد.

طبق گفته مسئولان وزارت رفاه حذف شدگان به سه ميليون نفر نزديک شده است و بايد منتظر ماند و ديد که يارانه چند نفر امشب حذف مي شود.

باتوجه به تاخيرهاي ۵ روزه واريز يارانه از ابتداي سال تاکنون جمع تاخير واريز يارانه به ۴۵ روز نزديک شده است.

قانون يارانه عوض نمي شود
عبدالکريم رجبي عضو کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با خبرنگار اقتصادي ميزان، گفت: بعيد مي دانم که قانون هدفمندي يارانه ها عوض شود و مجلس نيز تصميمي در اين زمينه ندارد.

وي ادامه داد: طرح هدفمندي يارانه ها به منظور توزيع عادلانه درآمد و حمايت از از مردم و مستمندان اجرايي شد که اميدواريم به قانون هدفمندي يارانه ها به طور دقيق و صحيح عمل شود.

نظرات نمايندگان مجلس
محمدعلي عبدالله زاده عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس با بيان اينکه سرانجام بايد طرح هدفمندي يارانه متوقف و به پايان برسد، گفت: با اين روشي که در هدفمندي يارانه ها در پيش گرفته ايم کشور هيچ تکان و پيشرفتي نمي کند. بايد روش هايي پوپوليستي و شيوه هايي که مردم را راضي نگه مي دارد دست برداريم و به فکر رسيدن به توسعه پايدار باشيم.

نيمي از يارانه بگيران حذف شوند
سعيد زمانيان عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با خبرنگار اقتصادي ميزان با اشاره به حذف نيمي از جمعيت يارانه بگيران، گفت: بايد حذف را در دستور کار داشته باشيم زيرا اکثر پروژه هاي عمراني بر زمين مانده است.

وي ادامه داد: با نيمه تمام ماندن پروژه هاي نيمه تمام مردم بيکار مانده اند بنابراين بايد به فکر تکميل طرح و پروژه هاي نيمه تمام باشيم.

ملاک حذف را نمي دانم
عضو کميسيون اقتصادي مجلس در گفت وگو با خبرنگار اقتصادي ميزان در خصوص چگونگي حذف يارانه بگيران گفت: ملاک دولت تعداد افراد نيست بلکه بر اساس شاخص هايي که مدنظر دارد اقدام به حذف افراد از ليست يارانه بگيران مي کند.

ايرج نديمي ادامه داد: اينکه بگوييم ۶ ميليون يا ۱۰ ميليون نفر از ليست يارانه بگيران حذف مي شود صحيح نيست چون تعداد حذف يارانه بگيران معلوم نيست و بايد ديد که چند ميليون نفر مشمول حذف از ليست يارانه بگيران مي شود.

 
مرجع : ميزان

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html